+
להתאמת מזגן התחל כאן

כמה חדרים אתה מעוניין למזג?

מהו גודל השטח לקירור?

מהו סוג המבנה שלך?

באיזה אזור בארץ מדובר?

נגישות בשירות אלקטרה

אלקטרה מקפידה לאורך כל שנות פעילותה על מעורבות בפעילות בקהילה, מתוך מודעות לקבוצות ולמגזרים שונים באוכלוסייה, ערנות וכבוד לצרכיהם השונים.

 אלקטרה פועלת בהתאם להוראות החוק והתקנות להנגשת שירותיה לכלל ציבור הלקוחות, ובכלל זה גם לציבור הלקוחות עם מוגבלות, מתוך תפיסה לפיה לקוחות עם מוגבלות הינם לקוחות שווי זכויות הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לכל תחומי השירות.
 
הסדרי נגישות במוקד השירות
אנו עושים את כל המאמצים להבטיח את נגישות השרות שלנו לכל סוגי המוגבלויות.

לנוחיותכם, מפורטים הסדרי הנגישות העומדים לשירותכם :

• ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-700-50-400
• נתב השיחות במוקד הונגש - וההקלטות המושמעות בנתב הינן ללא מוזיקת רקע בקצב איטי ובשפה ברורה.
 
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות/אלינו גם באמצעות:
 

דוא''ל- moked-service@ecp.co.il  | פקס- 03-9530889 | טופס יצירת קשר באתר | אפשרות של צ'ט אוטומטי באתר  | שליחת SMS לשרות הלקוחות למספר – 052-2165032
 
ברוב המקרים, אנחנו נחזור ללקוח באותו כלי בוא הוא בחר לפנות לשרות. אם אתם מעוניינים שניצור אתכם קשר באחד מהכלים האחרים, נא לציין בפניה את אופן החזרה המבוקש.

הדרכות לשירות נגיש
צוות המנהלים והעובדים בחברה עובר הכשרות למתן שירות נגיש ללקוחותינו.
 
נגישות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט מונגש ברמת AA ומופעל על ידי יוזר אקססיביליטי.

רכזת הנגישות – גב' שרון כהן

בכל פנייה בעניין נגישות שירותי החברה ניתן לפנות לגב' שרון כהן, רכזת הנגישות באמצעים הבאים:
נייד: 054-257-9797 | SMS: 054-257-9797 |  דוא"ל ישיר: sharonc@ecp.co.il 
כתובת: יוסף ספיר 1 ראשון לציון

דוא"ל כללי בנושא נגישות בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: negishut@ecp.co.il