+
להתאמת מזגן התחל כאן

כמה חדרים אתה מעוניין למזג?

מהו גודל השטח לקירור?

מהו סוג המבנה שלך?

באיזה אזור בארץ מדובר?

דבר מנהל שירות אלקטרה

לקוח/ה יקר/ה,
 
המעבר לשוק תחרותי ביותר בשנים האחרונות יצר לקוח חדש המודע לזכויותיו ורגיש להוגנות בתחומי הצרכנות. לאורך זמן, היתרון היחסי הבולט של חברה אחת על פני חברות מתחרות יבוא לידי ביטוי בראש ובראשונה ברמת השרות המוצעת ללקוחותיה והדרך בה הם תופסים את השרות הניתן להם. ארגון שיטמיע גישה זו יהיה ארגון שיצליח להשיג יתרון יחסי על פני מתחריו.
 
אנו בשירות אלקטרה מבינים היטב את השפעת איכות השירות על החלטת הלקוח בבואו לרכוש מוצר חשמלי חדש .בחברתנו משקיעים משאבים רבים מדי שנה על מנת להעניק חווית שירות מצוינת ללקוחותינו תוך הקפדה יתרה בטיפוח ובשמירת מסורת היותנו מערך השירות הטוב והגדול בישראל למוצרי חשמל.
 
מערך השירות של אלקטרה, מערך פנימי של החברה, הוא חלק בלתי נפרד מ"הנכסים" של המותג אלקטרה ומההבטחה שלנו לצרכן. המערך מושתת על מאות עובדים: טכנאים מיומנים בפריסה ארצית מלאה, נציגי שירות טלפוני אדיבים הפועלים ממוקד טלפוני מתקדם המושתת על טכנולוגיות
תומכות שירות מהמתקדמות בעולם , מחסנאים הפועלים ממחסני חלפים ממוחשבים הכוללים
עשרות אלפי חלקי חילוף מקוריים ועוד.
כל אחד ואחת מאתנו רואה בשביעות רצון הלקוח ערך עליון ומחויב לזה באופן אישי.
 
אני גאה להוביל את מערך שירות אלקטרה למצוינות ומודה לכם שבחרתם במוצרי החברה
ובשירות אלקטרה ומבטיח לעשות הכול על מנת לעמוד בציפיותיכם מאתנו.
 
אני מזמין כל אחד ואחת מכם לכתוב אלי באופן אישי ומתחייב לטפל בפנייתכם בהקדם.
אשמח לשרתכם בכל עת.
 
בברכה,
טל בית הלחמי
סמנכ"ל, מנהל חטיבת השירות
אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ
tal.beithalahmi@ecp.co.il