+
להתאמת מזגן התחל כאן

כמה חדרים אתה מעוניין למזג?

מהו גודל השטח לקירור?

מהו סוג המבנה שלך?

באיזה אזור בארץ מדובר?

שירות לקוחות

 אלקטרה מובילה את תחום שירות הלקוחות בישראל. ההוכחה לכך הם מאות אלפי הלקוחות המרוצים, הנהנים מהשירות המקצועי והיעיל ביותר במשך עשרות שנים. שירות אלקטרה זכה במקום הראשון בתחרות המצויינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), ונבחר שלוש פעמים ברציפות על ידי המבחן של המדינה כשירות הטוב ביותר בישראל בקרב חברות מוצרי חשמל.

  
  • צרו איתנו קשר

    שירות אלקטרה מזמין אותך ליצור קשר מבין מגוון האפרויות העומדות לרשותך: בטלפון, במרכזי השירות ובפנייה בכתב.
    למידע נוסף >>
  • רכשת מזגן חדש? עדכן אותנו

    לקוח/ה יקר,
    רכשת מזגן חדש? הינך מוזמן/ת למלא את טופס עדכון האחריות ולרשום את המזגן החדש על שמך.
    למילוי הפרטים >>
  • פתרון תקלות

    רכזנו עבורך מקורות מידע שעשויים לסייע לך באופן מיידי להתגבר על תקלות ונושאים הקשורים בהפעלה ותחזוקה של המזגן:

  • אמנת השירות

    אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות איכותי ויעיל. שביעות רצונך היא ערך בעינינו. אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.

  • דבר מנהל שירות אלקטרה

    לקוח/ה יקר/ה,
     
    המעבר לשוק תחרותי ביותר בשנים האחרונות יצר לקוח חדש המודע לזכויותיו ורגיש להוגנות בתחומי הצרכנות. לאורך זמן, היתרון היחסי הבולט של חברה אחת על פני חברות מתחרות יבוא לידי ביטוי בראש ובראשונה ברמת השרות המוצעת ללקוחותיה והדרך בה הם תופסים את השרות הניתן להם. ארגון שיטמיע גישה זו יהיה ארגון שיצליח להשיג יתרון יחסי על פני מתחריו. המשך לקרוא...